6 Mart 2013 Çarşamba

Bakkal kızı serap gizli çekimde sikişiyor

 Bakkal kızı serap gizli çekimde sikişiyor


                           Bakkal nurettin amcanın liseli kızı serapı nasıl siktiğimi izleyeceksiniz bu videoda zaten sürekli kesişiyordum bu kızla nasıl bir yol bulsamda deli gibi siksem diye düşünürken bi gün bakkalın siparişlerini serapın götürdüğünü gördüm ve hemen bakkaldan sipariş verdim kapıya geldiğindede bakkal kızı serapa gelsene bi ders hakkında soru sorucam dedim oda dünden razıymış girdi eve sonra arkadan götüne bi yapıştım yapma lütfen dedi ama bunlar işin kur kısmıydı sonra boynunu emmeye başlayınca hayır diyen esra delirmişcesine beni öpmeye başladı daha sonra elini yarağımın etrafında gezdiriyordu biz öpüşürken sonra birden pantalonumu indirip deli gibi sakso yapmaya başladı serap o kadar ustaca sakso çekiyordu ki şaşırmıştım daha sonra onu odama götürüp çırılçıplak soydum biraz daha ağzına verdikten sonra bakireyim arkadan yap dediğini hatırlıyorum ben zevkten kudurmuştum o anda sonra onun daracık göt deliğine yarağımı değdirdiğim gibi inlemeye başladı o kadar azgındıki bu kadarmı becerebiliyorsun canımı acıt hepsini içinde istiyorum diyordu şaştım kalmıştım ama sonunda  o bakkal amcanın kızı serapı göttende olsa sikmiştim artık çok mutluyum..


                                    Bakkal kızı serap gizli çekimde sikişiyor


1 yorum: